19 October 2010

När man bor ihop med Kodi är det bara att vänja sig vid att det mesta är på hans sätt. God forbid om du ändrar något... :D Jag hade länge stört mig på hans extremt fula badrumsskåp (haha) och för ett tag sedan frågade jag om jag kunde köpa ett nytt.. Men eftersom han hade sågat och haft sig så att det kunde passa in.. så fick jag ett stängt Nej! Efter att åter samlat mod, frågade jag honom om jag kunde få måla om det i allafall.. och tro det eller ej, han sa JA!! Så i lördags slirade jag till Home Depot och köpte färg och nya dörrknoppar. Här är resultatet (önskar jag hade en "före bild". Det var röd-mellan-brunt innan)!

2 comments:

Anna said...

Very Nice!
Jag ska se om jag har någon förebild :D

Matilda said...

hej hanna! så skönt att komma in här och drömma sig bort lite.. :) hoppas allt är bra med dig! men det verkar det ju som måste jag säga, haha. kram!